Altan Gerege – Made by Mind

I believe that one of life's greatest risks is never daring to risk.

Блог хөтлөгчийн хэдэн үгс

Posted by suvdan дээр Нэгдүгээр сар 1, 2012


Зиак, Анх 2009 онд блогоо нээж байсан бол одоо аль хэдийн 3 жил болсон байна. Оюутан байхдаа нээсэн цахим дэвтэр минь оюутны үзгээ тавьж цалингаасаа татвар төлөгч (хэхэ) ажилтан болсон одоо ч гэсэн миний хамгийн сайн анд нөхөр минь байсан хэвээр л… цаашид ч миний амьдралын салшгүй нэгэн хэсэг байх нь эргэлзээгүй. Энэ хугацаанд миний блогт зочилж надтай бодол санаагаа хуваалцаж байсан бүхий л цахим ертөнцийн аялагч та бүхэндээ талархалаа илэрхийлье мөн сүүлийн үед нам гүм байгаадаа бас хүлцэл өчиж байгааг минь хүлээн авна уу (ккккк). Мөхөс миний бие одоо банк санхүүгийн салбарт ажиллаж байгаа тул энэ талаар бас судлаад л (сонирхогчын үүднээс  ккк) энэ талаар хэдэн ном уншаад л практик дээр гаднаас нь ажиглаад л явж байна. Тийм ч учраас зөвхөн ОУХ, улс төр, нийгмийн талаар биш бас сонирхогчын хувьд энэ салбарын талаар ч мэдээлэл өгөх мөн бодол санаагаа хуваалцах материал бичье гэсэн бодол төрөх боллоо (кккк яадаг ч байсан бичээд л байна даа). за үг яаж үхэр яалаа ч билээ………. ЯМАР Ч БАЙСАН НИЙТ АНД НӨХӨД, АЯЛАГЧ НАРТАА ШИНЭ ОНЫ ЧАС ХАЛУУН МЭНДИЙГ ДЭВШҮҮЛЬЕ!!!!!!! ИРЖ БУЙ (ирсэн) ОНДОО УЛАМ ИХИЙГ БҮТЭЭЖ АМЖИЛТ БҮТЭЭЛЭЭР ДҮҮРЭН БАЙГААРАЙ НӨХӨДӨӨ!!!
P.S: блогоор маань зочлохоо мартваа…кк мөн би сэтгүүлч нийтлэлч биш шүү… зүгээр л нэг үзэл бодлоо хуваалцах дуртай блог хөтлөгч…….
Б.Сувд

Сэтгэгдэл бичих